Thursday, April 28, 2005

Matt Redman - Face Down


Sinds een week heb ik in de auto vrijwel onafgebroken Face Down van Matt Redman op staan... Errug mooie plaat, moet ik zeggen.

Matt Redman's muziek heb ik leren kennen toen ik vorig jaar via Bob Krijnen in een bandje rolde en wat tracks van de Soul Survivor CD 2003 moest spelen. Op zich was deze hele stijl (oprechte worship op muziek die gewoon erg goed voelt) helemaal nieuw voor me en het voelde of ik na tig jaar eindelijk had gevonden waar ik naar op zoek was...

Een van de bekendste liedjes van Matt Redman is Blessed be Your Name, maar die is alweer eventjes oud. Deze Face Down-plaat is vrij recent en is erg mooi; kent momenten waarop de hele band er helemaal voor gaat en ook super-stille nummers. Van één van de nummers, Worthy, staat een MP3 online op Matt z'n eigen site en tevens de gitaarakkoorden (om thuis mee te hobby-en).

Absoluut een aanrader!

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?