Monday, May 02, 2005

OxfordGossip - So Christ died for our sins...:???:

OxfordGossip - So Christ died for our sins...:???:

'k Heb 'm nog absoluut niet helemaal gelezen, maar 't is wel interessant wat daar allemaal bediscussieerd wordt...

't Is natuurlijk een beetje vreemd voor een christen zoals ik om te verwijzen naar een website waar een verwoede discussie wordt gevoerd over een van de basiszaken van het christelijk geloof, dat realiseer ik me heel goed. Toch past het wel bij mij, want ik wil heel graag _snappen_ en kunnen beredeneren wat ik geloof. Ik wil niet dat mijn geloof gebaseerd is op kreten en spreuken en ook niet op alleen maar gevoelszaken, maar dat ik het wezen van God en het geloof zoveel mogelijk snap en kan uitleggen. Daarom is het goed om deze twijfels en argumenten te lezen.

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?