Wednesday, August 17, 2005

Satan does indeed suck!

24-7prayer.com: "Kevin's Slot Machine" by Pete Greig

Mijn blog van de laatste tijd is eigenlijk niet veel meer dan een verzameling weblinks. Kijk eens hier en kijk eens daar. Komt vooral doordat ik niet zoveel tijd heb om weer eens echt iets te schrijven. Komt wel weer goed.

On the other hand, er zijn zoveel mensen die geweldig mooie en interessante dingen te zeggen hebben, maar waar je alleen maar iets van opsteekt door ernaar te luisteren. Dus wat geeft het eigenlijk als dit blog momenteel alleen maar een richtingaanwijzer is? Niets, lijkt me...

Ben echt enorm bezig met gebed de laatste maanden. Voor mijn vakantie kocht ik boeken van Pete Greig ("The Vision and The Vow" en "Red Moon Rising") en nog een paar andere, en ik moet zeggen: ze hebben mijn leven veranderd! Absoluut lezen! Ik schrijf binnenkort nog wel eens waarom.

Afijn, op de website van 24-7 Prayer, staat dus een bak vol met goeie studies, artikelen e.d. Ook een bijna hilarisch verhaal over "Kevin Keen (age 16), who has decided to get stuck in with this 24-7 Prayer thing. He's nervous because he has never prayed for an entire hour in all his life (except, maybe, one time outside the Head Teacher's office)". Klik de link bovenaan en lezen...

PS:
Moet ook weer eens wat plaatjes plakken hier. Wordt weer een beetje met alleen maar tekst...

Comments:
Je kan ook op de nederlandstalige website kijken van 24-7 Gebed.

www.24-7gebed.nl

Als je wilt meedenken en bidden dat 24-7 gebed meer in Nedeland gaat komen, graag!! Mail dan even of meld je aan op de website.
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?