Monday, August 01, 2005

Nokia Tune - The Rock Version

Zo, ben ik weer... Terug van vakantie, vandaar dat 't alweer een paar weekjes stil was hier. Hoop daar snel verandering in te brengen, want ik heb 'n boel te melden. Paar erg goeie boeken gelezen in de vakantie, dus daar zal ik hier zeker nog iets over melden.

Voor de liefhebbers, een linkje naar de rock versie van de Nokia Tune. Ergens anders in m'n blog is een linkje te vinden naar het origineel daarvan, uit een 19e eeuw gitaarstuk (van een of andere Portugees, geloof ik). In de reclame voor de nieuwe Nokia 6680 zit een rock versie van de Nokia tune en die is ook heel erg gaaf.

Let op! De link gaat naar zomaar een of andere particuliere site, ik weet niet hoe lang die het doet...

Komt-ie: Nokia Tune - The Rock Version

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?