Friday, October 14, 2005

Personality Profile



Zojuist een tweetal "personality profile tests" gedaan. Superleuk om te doen en ook leuk om te zien dat wat daar uitkomt, ook wel aardig overeenkomt met hoe ik zelf denk dat ik in elkaar zit.

Op twee verschillende sites (Career Fulfillment en TypeFocus) heb ik een Myers-Briggs Type Indicator-test gedaan. Volgens de eerste ben ik een INFP, volgens de tweede een ENFP.

Om met de laatste drie letters te beginnen: de N staat voor 'Intuitive' (tegenovergesteld aan 'Sensing'), de F voor 'Feeling' en de P voor 'Perceiving'. De eerste letter ook nog even: de I voor 'Introversion', de 'E' voor 'Extraversion'. Ik moet er ook nog even bij vertellen dat de 'E' bij de laatste test slechts een 'weak'-score had, en dat de eerste test gebaseerd is op vier (!) vragen en de laatste op 66. Toch leuk dat uit beide de laatste drie letters overeenkomen...

De vier-letter-woorden zijn gebaseerd op theorieën en waarnemingen van Carl Jung, zoals ook op de Skepdic-site te lezen is (zie boven).

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?