Sunday, April 01, 2007

Some things just need to be blogged...!



Alhoewel ik de laatste maanden absoluut nix heb geschreven, lees ik nog steeds wel de nodige blogs. Marc's Messages staat nog steeds in m'n BlogLines RSS-reader en afgelopen week kwam daar iets voorbij waarvan ik dacht "yes!"...

Voor het geval je niet de tijd hebt om Marc z'n commentaar erbij te pakken, hier even een excerpt:

He's probably the first politician to be caught in an 'intimate act' like this, and in my unlimited imagination I can see him lead the whole Dutch Parliament in worship: "Here I am to bow down, here I am to say that you're my God. Cool.

Inderdaad... cool!

Kijken dus! En 'shiveren'!

Rene...

Comments:
Hier moet ik natuurlijk even op reageren. Inderdaad cool om te zien van wie onze minister van Jeugd en Gezin het verwacht (maar dat wisten we natuurlijk al). Volgens mij kan Rou nog best aardig spelen ook.
Mark
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?