Monday, November 20, 2006

Jason Upton in Zwijndrecht



Morgenavond, bij Nehemia Zwijndrecht, een worshipconcert met Jason Upton. En ik ben erbij...!

Twee jaar geleden heb ik kennis gemaakt met Jason Upton (op Soul Survivor 2005). In het begin vond ik het maar 'pretty extreme', en eigenlijk vind ik dat nog steeds wel (op een positieve manier inmiddels). Hij is namelijk best extreem in z'n optreden. Ontzettend veel improvisatie en heel veel echte aanbidding. 't Gaat totaal niet om "het liedje" (zie quote van SS-site hieronder), maar om de ontmoeting met God. Viel mij ook enorm op aan de avond destijds op SS 2005: af en toe was de bas gewoon even weg in een nummer, omdat de bassist met z'n handen in de lucht stond. Geweldig... ;-)

Uit de aankondiging op de Soul Survivor-website:

Een concert dat geen concert is. Met een aanbiddingsleider die niet voorgaat in liedjes zingen, maar ons voorgaat om God te ontmoeten.

En:

Kom op 21 november naar Nehemia Zwijndrecht voor een bijzondere avond met een bijzondere God. [...] De ogen zijn bij dit concert dan ook niet gericht op het podium, maar op God.

Daar wil je toch bij zijn...?

Later!

Rene


Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?