Friday, January 13, 2006

Layout updated...

Beetje aan de huisstijl van m'n blog gewerkt. Sinds enige tijd ben ik redelijk verslingerd aan het Arial Narrow font, dus dat heb ik hier ook maar verwerkt. Grap is natuurlijk dat je dat alleen maar zult zien als jouw computer ook een Arial Narrow aan boord heeft en daarom heb ik Verdana als backupfont laten staan. Verder is de kleur van de tekst aangepast van zwart naar donkergrijs en dat ziet er ook wel goed uit (vind ik zelf).

Lezer (alle twee...), is dit wat of moet 't nog weer anders?

Comments:
Grijs vind ik meestal beter dan zwart, zo ook hier. (Daarom ook Grijs op www.schuilplaats.org)
Arial Narrow vind ik echter maar een matig font. Maar ik verdenk je ervan dat je de spacing-between-characters een weinig opgerekt hebt en dat maakt het dan toch weer mooi. Laat maar even zo staan zou ik zeggen. Als ik er echt niet aan kan wennen hoor je het wel...
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?