Tuesday, January 24, 2006

Toch maar Firefox...?



Afgelopen weekend in een optimistische bui een beta van IE7 geinstalleerd (na een tip van Sarah). Was met name benieuwd naar de RSS-features... Nou, na een dag heb ik er al schoon genoeg van! Naast wat belangrijke dingen die nog niet werken (Ctrl+F, SaveImageAs... en een rammelende popup-blocker) zat ik ook met de ellende dat IE6 ook niet meer goed werkte... Uiteindelijk dus alleen maar achteruitgang ;-(

Om in elk geval te kunnen werken, heb ik besloten om Firefox maar te installeren. En die bevalt me best, eerlijk gezegd. Hij is lekker snel, biedt ook RSS-integratie, er is een Google-toolbar voor ;-) (die kan ik echt niet meer missen), hij doet gewoon wat-ie moet doen en er is waarschijnlijk nog een bak functionaliteit waar ik nu nog niet van weet ;-).

Aan mijn lijf voorlopig geen IE-polonaise meer, geef mij maar Firefox...

Comments:
Firefox is echt super. Ik heb niet de illusie hem (of haar) volledig onder de knie te hebben en ontdek steeds weer nieuwe zeer funtionele opties.
Vooral het werken met meerdere openstaande pagina's dmv tabs (ctrl+T) vind ik heel prettig. Dus ook een bepaalede selectie bookmarks in tabs openen waarna je ze supersnel even kan screenen (en weer afsluiten)
Hoe houden wij elkaar op de hoogte van ontdekkingen in firefox?
Thunderbird is ook OK trouwens.
Erik
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?