Sunday, March 26, 2006

There He is, Skyrider...



Vorig jaar ben ik één avondje met mijn broer naar Soul Survivor geweest. Daar kennis gemaakt met onder meer Jason Upton (onvergetelijk!), maar ook met een Nederlands bandje Skyrider. Gitarist bij Skyrider is Sjoerd Smits, die de eer heeft degene te zijn die als eerste in de wereld op een blogpost van mij heeft gereageerd.

Sjoerd's eigen blog woont dus ook op Blogger en heet, net als z'n bandje, "There He is: Sky-Rider". Altijd wel een idee gehad waar dat zo ongeveer over zou gaan (al was het alleen maar omdat hij "He" schrijft en geen "he"), maar het nooit helemaal kunnen plaatsen. Tot vandaag...

In het kader van het One Year Bible leesplan, kwam ik gisteren aan bij Psalm 68 en stond vandaag de tweede helft van die psalm op het rooster. And, behold: Psalm 68:33: There he is: Sky-Rider

Grappig hoor, hoe bepaalde dingen bij elkaar komen. Nou, wacht, ik zal 't nog mooier maken... (zie volgende post).

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?