Sunday, April 23, 2006

14dayz - online time tracking



Zoals je weet ben ik nogal geïnteresseerd in Web2.0 (zie ook een veel aangehaald artikel van Tim O'Reilly hierover). Nu heb ik onlangs een heel handige Web2.0-applicatie ontdekt die ik inmiddels zakelijk ook gebruik.

Op TechCrunch zag ik onlangs een artikel over 14Dayz. 14Dayz is een time-tracking product van het nederlandse Web2.0 softwarebedrijf Brains4All en werkt echt heeeeeerlijk... 14Dayz werkt volledig web-based en is ontwikkeld mbv AJAX. Heeft dus bijna alle voordelen van een Windows-applicatie, maar biedt daarnaast het ontegenzeggelijke voordeel dat de hele handel on-line draait. Je kunt er dus overal bij, vanaf elke computer op elke plek.

14dayz works like a charm, en in de beta-periode (die nog steeds loopt) krijg je niet alleen korting-voor-het-leven op de 'abonnementskosten', maar ben je ook nog eens in de gelegenheid om allerlei input te geven voor het programma. Er wordt door de makers voortdurend aan ontwikkeld, waarbij de feedback door de gebruikers heel serieus genomen wordt.

Met andere woorden: echt een aanrader. Als een time-tracker voor jou en je collega's ook handig is en je hebt behoefte aan een simpele tool, die amper geld kost, die al helemaal geen installatie of onderhoud kost, kies 14Dayz (nee, ik krijg hier niet voor betaald ;-)).

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?